PENGENALAN

Assalamualaikum kepada semua yang sudi melayari blog saya ini..Tergerak hati saya nak buat blog tentang needlework .Bidang yang amat saya minati selama ini….Semuanya kerjaya berkaitan dengan jahitan..Saya dah lama berkecimpung dalam dunia jahitan ini..Cuma terbatas dengan ada nya anak anak yang masih kecil dan masih memerlukan perhatian yang lebih…Sekarang nie anak anak semua dah besar dan yang paling bongsu dah pun masuk darjah 2..

Tahun lepas dan tahun nie saya mula  kembali aktif dalam bidang yang saya minati ..Saya juga mengambil tempahan menjahit baju, tempahan menjahit sulaman manik, tempahan menjahit sulaman kerawang, tempahan menjahit baju pengantin..Sekarang nie saya juga mula berjinak dalam jahitan patchwork dan quilting…Begitu juga dengan membuat baju dress smoking untuk kanak kanak..

Jika sesiapa berminat hendak membuat tempahan baju boleh la hubungi  atau emel  seperti tertera di bawah nie…

Email: Hyazmar2009@yahoo.com

YM: Hyazmar2009.

Tel: 0198267073