Pengenalan kepada alat untuk membuat dress smoking.

Smoking pleater atau mesin pleater adalah alat untuk membuat jelujur di mana mesin pleater ini dilengkapi dengan sebatang jarum yang khusus untuk mengedut atau membuat jelujur pada fabrik.Bentuk jarum mesin pleater ini juga berbeza jika dibandingkan dengan jarum jahit biasa.

Jika diperhatikan pada mesin pleater di atas,terdapat beberapa bila jarum yang ditempatkan berderet pada mesin pleater ini bagi mempercepatkan serta memudahkan proses pembuatan jelujur dengan hasil yang sungguh rapi dan kemas..

MESIN PLEATER

Yea!…inilah rupanya mesin pleater…..Akhirnya saya dah dapat mesin yang saya idam kan selama ini iaitu “MESIN PLEATER’…Lepas ini boleh lah saya buat dress smoking untuk anak saya…sebenarnya banyak  projek yang saya nak buat..Harap2 saya dpt buat semua nya…hehehe..

Kepada sesiapa  yang ada minat jahit dress smoking boleh lah jahit lisu kat saya..saya charge RM10 untuk 24 rows..Kalau kat kedai 1 row dia charge RM1..Kalau 24 rows kan dah jadi RM24.00..mahal tu…

Sila hubungi saya seperti tertera di bawah ini:

Tell:0198267073

Email: Hyazmar2009@yahoo.com

YM : Hyazmar2009